Monday 9 May 2016

Food trucks & filmiõhtu & ajalooline paraad


Heii, uued blogipostitused on siin järjest harvemad nähtused, aga paraku on juba nii, et mul on vähem kui 50 päeva lõpuni ning igast päevast tuleb ju ikka viimast võtta.
Aga mis seal ikka siis, ma jäin pooleli seal, kus ma end superstaarina tundsin, kuna andsin 4 showd 2 nädala jooksul. See oli tõesti päris vinge ning nüüd saame me ka endale show DVD tellida, ja lihtsalt märgin ära kui super toredad ja armsad ja lahedad mu treenrid ja kaastantsijad on. Showst järgmises trennis ma küsisin, et millal see DVD valmis oleks, sest no ma olen varsti ju lännu, ja kuna apparently läheb nendega veel paar kuud, siis armas Joke ütles, et nad saadavad hea meelega mu DVD mu Eesti aadressile ja järgmise asjana hakkasid nad planeerima meie viimast trenni, et mulle üks tore ärasaatmispidu teha, no mida kui armas!

Anyway, aprillikuu viimasel reede õhtul käisin kõigepealt ema, õe ja vanaemaga meie sõbrannade tantsushowd vaatamas ning peale showd kimasin rattaga Jade juurde, et seal ennast siis valmis panna ning sealt edasi liikusime peole.

Pühapäeval ma igavlesin kodus, ja siis hostema ütles, et Mechelenis toimub mingisugune ajaloo paraadi moodi asi, ajasime siis rattad alla ja kõigepealt väntasime (nagu te aru saate, siis ratas is love ratas is life iga Belglase elus) Petra sõbranna kunstinäitust vaatama, hästi mõnusad abstraktsed ja värvilised maalid ja mulle nii meeldisid. Sealt edasi läksime siis linna keskturule, kus võtsime endale mõnusad kohad piisavalt päikese käes ja piisavalt varjus, et paraadile hea vaade oleks. Seda on raske seletada, mis seal toimus, sest, no kui aus olla, siis ma pole ise ka selles päris kindel. See paraad jutustas midagi Piiblist ja sidus selle kuidagi kokku Mecheleni ajalooga, igatahes ma nägin seal Jeesust ja vikerkaari ja uhkeid maale ja palju palju inimesi, kes olid vanaaegselt riides, palju hobuseid ja eesleid ja lambaid ja tantsijaid ja lauljaid ja paavsti ja nagu järgmine päev koolis välja tuli, ka mu klassivenda. Huvitav pärastlõuna oli, mille me lõpetasime veepealses paadikohvikus istudes ja päikest nautides (mis oli muide algus sellele kuumalainele, mis hetkel Belgiat vallutab).

Järgmine koolinädal oli meil eriti tore, sest pidime ainult kolmapäevani koolis käima, kuna neljapäeval oli Belgias mingi riiklik püha ja meie kool siis otsustas, et võiks õpilastele ka reede vabaks anda. Muidugi oli see pikk nädalavahetus juba pikalt plaane täis trükitud.

Neljapäeval läksimegi siis Jadega Genti ja ega meil väga plaani polnudki, alles trammis avastasime, et kusagil seal toimub mingi graffiti värk ja me otsustasime sinna kuidagi jõuda. Jõudisme kohale ja no mitte midagi polnud. Selle asemel leidsime aga hoopis ühe ülimõnusa veeäärse pargikese, kus me pävitasime selle 27 kraadise päikse käes. Tunnikese pärast, kui me mõlemad juba päiksepiste ja põlemise ääre peal olime, otsustasime minna linna keskele, sest seal toimus parasjagu food truck festival. Selliseid on Belgias viimasel ajal päris palju olnud ja need üritused on väga chill ja lahedad, eriti veel sellise mõnusa ilmaga. Ostsime endale siis karbi nachosid, mis olid peaaegu sama head kui need, mida Hard Rock café'st saab, pärast sõime neid jälle murul istudes ja päevitades ning kui me jälle peaaegu kõrbemise ääre peal olime, võtsime jalad alla ja jalutasime natuke linnas ringi. Õhtul hiljem leidisme vabaõhu baari, kus sai natuke palavuse eest varju ja mõnusaid värskendavaid kokteile tellida. Lõpuks saatsin Jade rongi peale ja ise jäin ootama Debi ja ta hostisa, kes mulle siis järgi tulid ja enda juurde viisid. Samal õhtul ei teinud Debi juures suurt midagi, ma tutvusin ta uue pere majaga ja lõpuks vaatasime filmi kella 3ni öösel.

Reede hommikul sõime terassil hommikusööki ja mängisime ta mega armsate koertega. Korra käisime poes juuksevärvi ostmas ja pärast värvisime üksteisel juukseid, ma olen tulemusega väga rahul. Varsti liikusime jälle linna keskturu poole, et Malviina ja ta kahe sõbrannaga kokku saada, kes talle Soomest külla olid tulnud. Naljakas oli see, et kui nad vahel midagi omavahel rääkisid, siis tihti sain ma aru millest nad räägivad, soome keel, here I come. Aga jah, nendega käisime ka mööda linna ringi ja otsisime seda perfektset murulappi, mis oli nii varjus kui ka päikse käes. Varsti pidin ma kahjuks koju tagasi minema, sest meil oli peresõpradega õhtusöök, mis oli ka muidugi väga tore.

Laupäeva päeval olin ma kodus ja päevitasin, ja jah, ma olen nüüdseks juba põlenud ja mul on hästi tore rant, millest lahti ei saa, jei! Hiljem küpsetasin kiiruga muffineid ja pakkisin need veel kuumalt karbiga kaasa ja olin juba teel bussika poole, et Brieki juurde filmikale minna. Omapäraselt Belgiale, ei tulnud esimene buss kohalegi ja nii pidin siis improviseerima, aga kuidagi jõudsin ma ikka kohale ja Brieki juures tervitasidki mind juba Jade, Tom, Tibo ja Briek. Õhtu point oli selles, et me vaatame New Kids'i, mis on üks väga marginaal Belgia film ja apparently pole ma Belgia kultuurist kõike näinud, kui ma seda filmi pole näinud, niiet nad pidid ikka mulle seda enne äraminekut näitama. Õhtu jooksul leidsime me ennast Brieki ülakorruse naabri juurest 50nda sünnipäeva peolt, kus keskeas olevad mehed ja naised keerutasid keset põrandat jalga ja meievanused istusid telefonides. Mis seal siis muud, kui me ühinesime sünnipäevalapse ja ta sõpradega, kuni meil lõpuks küllalt sai ning läksime alla tagasi ja istusime edasi Brieki katusepealsel terrassil. Seal läksid jututeemad ka natuke deepimaks ja teemaks tuli see, et mu lahkumiseni ongi täpselt 50 päeva aega ja ma olin ise seal suht sõnatu ja tuim, aga Briek näiteks ütles, et ta ei taha sellest isegi seal olles rääkida, sest juba siis tulevad talle pisarad silma. Mul on ikka nii vedanud, et ma Belgias olen suutnud sellised sõbrad leida endale ja juba 3 räägivad, et nad tahavad mulle Eesti külla tulla ja juba nii ruttu kui võimalik ning Jadega on juba kindel plaan paigas ka.

Pühapäeva hommikul sõime rahulikult hommikusööki ja vaatasime south parki. Lõuna ajal läksin ma sealt otse Brüsselisse, et Joaquiniga Euroopa suurimale food truck festivalile minna. Ausalt öeldes oli sellise palavusega päris piinarikas ennast läbi meeletute rahvamasside pressida ja igast nurgast tulevat söögilõhna taluda, aga lõpuks ostsime mõlemad jälle nachod ja leidisme mõnusa varjualuse koha pargis, kus rahus istuda ja süüa. Otsisin küll innukalt, aga ei suutnud üles leida Eesti food trucki, mis ka apparently seal platsis pidi olema, niiet andsin lihtsalt alla ja lohutasin ennast sellega, et rongis sõites kuulsin kahte naist soome keeles rääkimas ja ma sain nende jutust jälle aru. Aga jei, ma käisin Brüsselis ja ma jäin ellu! Something to be happy/proud of? Mechelenis sõitsin veidi linnas ringi, et leida kasvõi ükski lillepood või lihtsalt pood, mis lahti oleks, et hostemale emadepäeva puhul lilli osta, aga Belgiale omapäraselt olid kõik kohad kinni. Õhtusöögiks jõudsin koju ja vanaema oli ka külas ja me tegime emadepäeva puhul hooaja esimese grilli! Nii mõnus oli!

Aga natuke random juttu ka, ükspäev sattusin vaatama erinevate Eesti söögikohtade menüüsid ja hinnakirju, sest Jade tuleb augustis Eesti ja ma teen ikka veidi eeltööd, et kuhu ta viia võiks. Ja teate, ma olen täitsa ära unustanud kui odavalt ikka Eestis süüa saab. Näiteks ma vaatasin oma ühe lemmiksöögikoha hinnakirja ja mul vajus reaalselt suu lahti, sest ma lihtsalt ei mäletanud, et on võimalik     6-7 euri eest üks korralik söögikord saada. Ja kõige hullem on see, et ma mäletan, et eelmine aasta ma vaatasin neid samu hindu ja mõtlesin, et kurat, natuke kallis ikka.
_________________________________________________________________________________

Heyy, new posts are getting more and more rare around here, but unfortunately the fact is, that I have less than 50 days left and of course I have to take most of it.
But my last post was about me feeling like a super start, cause I gave 4 shows in 2 weeks, and it was indeed pretty awesome, and now we're also able to order DVDs from the show. And I'd just like to point out how incredibly sweet and aweosme my trainers are. I asked then when is it gonna be ready, because soon enough I'll be gone from here and they said that they'll send it to me in Estonia and I am honestlt so thankful and they're so cute!

Anyway, the last Friday of April I first went to our friends' dance show with my family, and it was really nice. After the show I went over to Jade's house and met up with others and we proceeded to go to a party nearby. On Saturday I had a lazy day and I also did some studying, or at least something useful, I hope.

On Sunday I was also feeling rather bored so my host mum asked if I wanted to go to the grote markt to see a parade. So we first went to her friend's art exhibition, which was so awesome, her paintings were so colourful and abstract, I loved it! From there on we went to the market and soon also met up with a friend and found good spots to have a great view over the parade. The parade told a story about a ship that had been carrying a wooden statue and it was also somehow connected to the Bible, and it was pretty interesting, you could see a lot of interesting characters there. After the parade we had some drinks in a boatbar and it was such a nice weather, I believe it was the beginning of the big heat wave that is currently floating over Belgium.

The next schoolweek was especially nice, we only had school until Wednesday because on Thursday there was a holiday in Belgium and we also didn't have school on Friday.

On Thursday I went to Gent with Jade, we didn't really have a plan of what to do there, while sitting in the tram we found out that there was a graffiti thing going on, so we decided to check that out. There was nothing to see so instead we just went to a little park and sunbathed for an hour, the weather was echt nice. After I almost lost my conscious from all that heat we decided to head towards the grote markt where apparently a food truck thing was going on. First we just walked around and saw what they had to offer when eventually we both went for nachos and ate them sitting on a grass, like it was summer, I've had just a summer feeling in the past few days. And just before our burning point we got up and decided to walk around a little. Later on we found a bar where we could hide from the sun and refresh ourselves with some cold drinks. In the evening I sent Jade on the train and later got picked up by Debi and her hostdad, who took us to theirs'. I got to see Debi's new house for the first time and we ended the night watching movies until 3am.

Friday morning we drank our coffee on the terrass and played with the dogs that are just incredibly cute! We took a quick trip to the supermarket to buy some hairdye and then back home we coloured each others' hair, it turned out great! After lunch we took our course to the grote mark again and met up with Malviina and her 2 friends who came visiting her from Findland. The weird thing was that whenever they spoke something in Finnish, most of the time I understood at least what they're talking about, Finnish, here I come. Anyway, we just wandered around the town and searched for the perfect spot on the grass that was both in the shadow and in the sun. Soon I had to leave to go home and have dinner with family friends, it was a great night and I also finally saw the photos that were taken in the wedding that I viseted a few month ago I think.

Saturday moring I just chilled at home and sunbathed for a while and yes, I am basially burnt now and have an awesome tanning line that I can't get rid of, yay! In the evening I took a bus to Willebroek to get to Briek's for a movie night. We watched New kids, which apparently is a Belgian culture classic and according to my friends I wasn't allowed to leave Belgium before I had seen the movies. It truly was something and I feel like my Belgian culture knowledge is enriched. We ended the night just sitting on a rooftop terrass just chatting away and basically I'm just so happy and lucky that I've managed to get friends like they are, friends are obviously a big part of an exchange year and I'm just glad that I've found these weirdos and can call them my friends.

Sunday moring I chilled there for a while until I had to take a bus and then a train to Brussel to meet Joaquin and go to Europe's biggest food truck festival. It was quite torterous to walk through such massive crowds with such a boiling weather and food scents coming at you from every corner of the park, but it was still nice tho. We eventually found our food and settled ourselves nicely on the grass under a shadow. The amount of times I've sat/layed/eaten on a grass this week is pretty impressive. I was trying my best to found the Estonian food truck too cause rumours said that they'd be there, but I couldn't find it, oh well. Soon enough we went back home and in Mechelen I drove around town to find a flower shop that would be open, to buy some flowers for my host mum for mothers' day, but everything was closed. Grandma was visiting us for dinner and we had the season's first BBQ! It was delicious!







vahel peale kooli käime sõbranna katusel istumas ja ilma nautimas

nii mõnus sellise tiigi ääres koos partidega päikest võtta




No comments:

Post a Comment