Friday 11 March 2016

100 dagen

My papa told me I could be anything, so I became SuperChili.

See nädal oli meil koolis ja osades teistes koolides ka "laatste 100" ehk siis 'viimased 100 päeva' nädal. See tähistab milestone, et koolis on jäänud veel käia 100 päeva, kõige suurem sündmus on see year 6'le, ma olen year 5, niiet mina sain ainult kannatada, aga sellest veidi hiljem.
Terve nädala jooksul käisid kuuenda aasta õpilased ringi kostüümides, iga päev oli erinevatele klassidele antud erinevad teemad, mul õnnestus paar pilti ka teha, mis jälle lisan postituse lõppu, aga nende päevade jooksul võis ikka igasugu erinevaid tegelasi näha.
Midagi väga erilist jälle nädala sees ei toimunud, teisipäeval tähistasime naistepäeva ja tegime Justine ja Jadega pannkooke, kolmapäeval käisin Carré's jälle, seekord Joaquini ja Matiasega ja seal sain muidugi veel paljude teistega kokku.
Neljapäeval saatsime Jadega kõigepealt ta Charleroi vahetusõpilase ära ja siis ise läksime edasi tema juurde Oreo juustukooki tegema, hiljem läksime veel ujuma ka ja reede hommikul sõime siis teel kooli poole oma eilseid juustukooke haha.

Ma ei tea mulle tundub et ma räägin nii mõttetutest asjadest siin, aga samas kodused pidevalt ütlevad, et räägi ikka lähemalt oma tegemistest, mitte nii üldiselt jne, niiet eks ma siis üritan, loodetavasti pole väga igav :D Varsti teen updated Q&A video või postituse ka, ei tea veel täpselt, aga vahepeal olen jälle küsimusi saanud ja alati võite saata mulle ja siis lähiajal kui aega leian, vastan nendele ka :)

Igatahes, reedel oli siis see põhipäev koolis selle laatste 100 puhul. Jõudsime Jadega kooli territooriumile ja mõlemal pool teed seisid kostüümides kuuendikud, juuksevärvi spray pudelid käes ja mingid veepüstolid ja kes teab mis veel, ja no et kooli saada, pidime sealt vahelt läbi kõndima. Pärast olid jakk ja juuksed ilusat roosat-musta-rohelist-sinist värvi. Aga ega see seal ei lõppenud, kooli ukse juures oli neid veel ja nad lihtsalt kogunesid su ü,ber ja lasid täiega juuksevärvi juustesse, mina olin muidugi jälle tuntud kui "Estonia". Üritasin vaikselt läbi sneakida aga siis sõber hüüdis Estland!! ja kõik tormasid mind värviga üle spraytama. No mis seal ikka siis. Aga ilma piltideta on raske seletada, mis seal täpselt toimus (I didn't leave you hanging, pildid on endiselt postituse all) aga ja terve kooli siseõu oli täis kostüümides kuuendikke kelle eesmärk oli sind värviga ja veega katta, wc oli ära rikutud, uksed olid lukku pandud ja peegli peal olid kirjad nagu "vahet pole, sa oled nagunii kole" ja "ära vahi, mine õpi" jne ja siseõues lasti rakette, pidev paugutamine käis. Ja siis oli veel hall of shame, nad olid year 5 õpilastest üles otsinud kõige piinlikumad pildid ja need siis seintele ja akendele kleepinud ja muidugi phtoshoppi kasutanud, et need veel naljakamaks ja piinlikumaks teha. Varsti pidime klassi minema, aga järgmine vahetund oli tipphetk. Siis tõesti rünnati sind igalt poolt ja lasti ilutulestikke ja sprayjuuksevärvi ja silly stringi ja kõike muud, 15 minutit pidime seda kannatama, minu jaoks oli see muidugi mega lahe, vahet pole et ma üleni värviga kaetud olin :D Toon siin mõned mu lemmik kostüümid ka välja: teismelised ninjakilpkonnad, peerukott, süda, teletupsud, viinamarjakobar, pipi piksukk, K3 jne.
Peale seda vahetundi läksid year 5 ja 6 saali, sest year 6 oli ette valmistanud show meie jaoks, mille eesmärk oli jällegi õpilasi, ja seekord ka õpetajaid, alandada.
Seal võis näha selliseid asju nagu õpilaste vihased tweetid selle kohta, kui lollid, ajuvabad, nõmedad, hullud, jubedad, mittestiilsed jne mõned õpetajad on. Tuletan meelde, et õpetajad olid ka seal saalis meiega.
Siis oli veel üles kaevatud pilte õpetajatest paar aastat tagasi, paljud meie õpetajad on üpris noored, mis tähendas, et seal võis näha väga palju piinlikke peopilte ja isegi oli video kuidas üks õpetaja tantsib klubis täiega laulule kaasa ja sellest oli siis mingi muusikavideo tehtud. Ja siis oli lihtsalt mahategemist. Meie õpetajad armastavad väga meme kasutada oma powerpointides ja paljudes sellistes asjades, niiet nüüd oli õpetajatest meme'd tehtud, muidugi kasutades jälle piinlike fotosid. Ja siis oli neid järgi näideldud, tuues välja kõik nende erilipärad, kuidas üks õpetaja upitab kogu aeg täiega, et USB sticki arvutisse saada ja kuidas teine kannab kamouflage riideid pidevalt jne jne.
Siis oli veel selline video, kus õpetajad pmst vastasid siivututele küsimustele. Tegelt oli neilt tavalisi asju küsitud ja neid filmitud aga lõpuks oli see niimodi videoks kokku pandud, et küsimust muudeti tänu millele oli vastus üpris dirty. Selliseid asju on raske siin seletada, you just had to be there :D Igatahes üks igati super üritus ja nii hästi oli kokku pandud see meelelahutusosa, terve saalitäis lihtsalt pisarateni naeris vahepeal. Need õpetajad seal koolis on lihtsalt super (no enamused), nad lihtsalt läksid kõigi naljadega kaasa ja vahepeal oli isegi õpetajate vaheline rap battle ja reaalselt õpetajad tegid ka 100% kaasa ja no ma arvan et siin mängib rolli see, et enamus neist on suht noored, kuigi ka vanemad läksid täiega kaasa.
Ahjaa reedel sain veel tunnistuse ka kätte, no paremaks läheb juba, ma olen isiklikult päris uhke osade hinnete üle ja the fact, et osades ainetes olen parem kui osad inimesed mu klassis, ja mitte ainult inglise keeles.



wc

"the hall of shame" ja see läks seal veel pikalt edasi





meie koduklassi uks kõigi inside jokedega








The aftermath
tegelt see oli alles pärast esimest pommitamist


1 comment: