Monday 8 February 2016

The time I turned 18 and went to Amsterdam


Vaatasin täna oma blogi ja avastasin, et viimasest postitusest on juba 2 nädalat möödas, eelmised nädalalõpud läksid nii kiiresti, et kirjutamiseks polnud üldse aega ja kuna nüüd hakkas mul nädalane vaheaeg, siis võtsin endale natuke aega, et paar lauset siia ka kirjutada :)

Üle-eelmise nädala sees vist ei juhtunud midagi väga huvitavat või märkimisväärset. Laupäeval sõitsime õhtul Jadega koos Louise juurde, saime seal veel Elinega kokku ja olime veidi aega seal ja siis liikusime edasi ühele peole.
Hommikul jõudsime tagasi Louise juurde, magasime seal paar tundi ja siis võtsime Jadega kell 10 rongi Antwerpeni poole, et minna Belgia ühte suurimasse ostukeskusesse (kui ma ei eksi) Wijnegemi. Seal veetsime ühes poes umbes 3 tundi, sest sünnipäeva jaoks oli vaja ikka kleit leida ja valik oli jube suur, ja muudes poodides käisime ka. Ostukeskus ise oli ka päris suur, umbes Rocca al Mare suurune ma pakun. Sain esimest korda bubble tea'd ka proovitud ja nüüd olen sõltuvuses. Õhtul tuli hotema koos õega meie järgi ja saime ilusti koju tagasi ja siis olingi nii surmväsinud, et ei jaksanud isegi läpakat lahti teha ja midagi möödunud nädalast kirja panna.

Eelmised teisipäeval käisime kogu year 5'ga Antwerpenis Romeot ja Julieti vaatamas, see oli väga...huvitav to say the least. Algus oli selline, et ma kahtlesin, kas me ikka tulime õiget etendust vaatama, aga lõpp oli küll väga hea ja jõuline ja tegelikult oli väga hästi tehtud etendus, I approve. Teisipäeva õhtul kirjutas Amandine mulle ja ütles, et ma pean homme kindlasti Carre'sse tulema, seekord on jälle suurem kogunemine, ajasin siis kamba kokku (kelleks oli Debi ja mina haha) ja tegime plaanid valmis.

Kolmapäeval peale kooli (tunnid kestavad ju ainult 12ni) läksin rongiga Liege, kus sain kokku Debi, Amandine(Wallonia), Rimona(Taiwan) ja Brandiga(USA) ja läksime edasi Carre'sse kus veetsime väga mõnuse õhtupooliku ja ma teenisin 2 uut lippu endale.

Reedel sain ma lõpuks 18 aastaseks :D Hommikul läksin alla sööma ja nägin laua peal 3 ümbrikku ja 2 kingipakki, üks osa kingitusest oli see, et me lähme pühapäeval Amsterdami! See oli nii armas üllatus ja kui hostema ütles, et keegi tuleb veel meiega kaasa, siis ma muidugi küsisin, et kes? Ta ütles, et ma vaataks uuesti seda kaarti ja ma nägin seal pilti minust ja Debist, see oli tõsiselt armas :)
Peale sööki läksin tavapäraselt Jade juurde, et sealt koos kooli minna, kui üles ta tuppa jõudsin, siis ta ootas mind ukse peal õhupalliga ja sünnipäevalauluga :3 Kui lõpuks omadega kooli ette jõudsime, siis saime ka Naomiga kokku, ta soovis mulle õnne ja siis tuli välja, et ta oli meile hommikusöögiks sõõrikuid ostnud ja Jade oli mulle küpsiseid teinud. Kooli sisse kõndides sain ka paljude õnnitluste osaliseks ja kõik tulid ja kallistasid ja täna jõudis mulle veelgi rohkem kohale, kui palju mul ikka sõpradega vedanud on :) Esimese tunni alguses ma läksin oma kapist asju võtma ja enne kui märgata jõudsin, siis terve klass laulis mulle Happy Birthday'd. Aa ja kultuuri õpetajal oli ka samal päeval sünnipäev ja ta on selline õpetaja, keda sa võtad rohkem nagu sõbra, kui õpetajana, niiet me soovisime ka üksteisele palju õnne, it's not often that you hug your teacher :D Lõuna ajal käisime väljas Jade ja Chi-Aniga ja nad tegid mulle veel lõuna ka välja, tagasi kooli jõudes elasime veel 3 tundi üle ja siis saime lõpuks koju.
Kodus sõin õhtust, panin valmis ja läksine Jade juurde, kus sain kokku teistega ja me veetsime veel paar tundi valmis pannes ja siis õhtul läksime peole.

Laupäeval jõudsime hommikuvalges tagasi, magasime paar tundi ja siis varsti pidin ma juba koju minema. Koju jõudes magasin veel natuke ja siis varsti olin valmis, et Debile rongijaama vastu minna, sest ta pidi Mecheleni tulemaja pidime niisama koos aega veetma. Järsku kuulsin alt korruselt, et Debi hüüdis mu nime, läksin trepist alla ja siis nägin seal Debi, Joaquini, Malviinat ja Ghingi, nii armas üllatus! <3 Kõik kallistasid ja õnnitlesid ja andsin kingid, nagu reaalsed kingid, ma ausalt ei mäleta, millal ma viimane kord midagi reaalselt kingiks sain peale raha, sest Eestis on kombeks enamasti raha kinkinda. Nüüd kui mul meelde tuli kui tore on ikka päriskinke saada, siis võite minult edaspidi midagi muud peale raha oodata, kui vähegi võimalik (ideid) on :D
Sõime kõik koos lõunat ja rääkisime niisama ja varsti läksime linna peale ja istusime baaris veidi, seal ühines meiega ka Nico, ta jõudis ka ikka omadega Mecheleni mu sünnipäeva puhul :) Varsti tuldi meile järgi ja läksime koju tagasi, et õhtust süüa ja siis varsti peale seda kõik teised lahkusid peale Debi, päris crazy mõelda, et järgmine kord kui ma teisi näen on juba siis, kui me teel Pariisi oleme!

Pühapäeva hommikul oli juba suht varajane äratus et Amsterdami minna. Teel sinna lõin kontakte Meeli(se)ga, kes on Hollandis võp ja tuli välja et ta oli ka just siis Amsterdamis niiet otsustasime korra kokku saada.
Kõigepealt Amsterdami jõudes tegime ühe tunnise boat touri kus meie giid oli super lahe, vahepeal kuulasin kõrvaklappidest vene keelset tuuri ja nutsin sest ei saa enam midagi aru, ja vaated olid ka super lahedad ja ilusad, ma isegi ei mäleta kui mitu korda ma nägin kanali ääres ratast mis oli vette kukkumas, niiet poolenisti oli see juba vee all, ja üks auto oli ka juba suht ohtlikus positsioonis. Ja seal on ka kanalite ääres sellised boat housed, kus inimesed reaalselt elavad vee peal oma väikestes laevakestes, osadesse neist nägi aknast ilust sisse ka ja täitsa nagu tavaline elutuba nägi see välja, nii lahe, aga need on väga kallid ka.
Peale boat touri käisime kusagil söömas kus oli mõnus õhkkond ja imeline söök, peale seda saimegi Meeliga kokku. Temaga saime üksteise aktsentide üle nalja visata ja Amsterdami iludest ja võludest rääkida. Turistiatraktsioonina viis ta meid punaste laternate tänavale ja seal läbi kõndides oligi aeg taas hüsvasti jätta, ja me liikusime edasi kuulsa I Amsterdami juurde. Kui seal kõikvõimalikud turistikad tehtud olid siis läksime Hard Rock Cafe'sse õhtustama ja nii see päev otsa saigi. Aga Amsterdam on tõesti imeline ja sinna läheb veel kindlasti tulevikus tagasi.

Täna hommikul oli plaan, et Debi saadame varakult rongijaama ja siis ülejäänud päeva õpin, aga see plaan läks ka luhta. Peale hommikusööki tuli tuju juukseid värvida, ja need kes mind viimased kuu aega päriselus näinud on, teavad, et mu juured nägid päris koledad välja. Nii siis tegimegi, juured on mul nüüd jälle ilusad ja Debil ka paar uut salku peas. Edasi läksime veel Mechelni peale šoppama, no ma tegelikult ostsin ainult hädavajalikku - tennised ja sokid. Debi pangakontol nii hästi ei läinud. RIP. Peale Debi ära saatmist kõndisin 40min tuules ja vihmas koju sest Belgia bussid on kut. Aga õnnelikult olen tagasi ja lõpuks sain blogipostituse kirja, jessss. Nautige pilte :)

Saturday


Tuesday

Wednesday




Friday





 Another Saturday


Sunday


food is love, food is life



turistimeeee


And now I present to you: how to climb on the big m
Step 1: get set

Step 2: facepalm!

Step 3: POSE (but do NOT look into the camera)

No comments:

Post a Comment